Ar galiu susigrąžinti pinigus?
- Jūs turite teisę atsisakyti Svetainėje sudarytos pirkimo pardavimo sutarties, Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais terminais ir tvarka, pranešdamas apie tai raštu (el.paštu [email protected] ) (per 14 dienų nuo sutarties sudarymo ir užsakymo patvirtinimo gavimo dienos).
- Jeigu įsigijote kelialapį ir rezervavote paslaugos suteikimo laiką, tokiu atveju yra laikoma, kad pradėjote naudotis įsigyta paslauga. Todėl, atlikus minėtą rezervaciją Jums nėra suteikiama teisė atsisakyti Svetainėje sudarytos pirkimo pardavimo sutarties ir Jūsų sumokėtos sumos už paslaugas nebus grąžinamos.
- 14 dienų pinigų grąžinimo garantija taikoma tik svetainėje įsigytiems poilsio kelialapiams;
- Grąžinimo garantija netaikoma dovanų čekiams ir dovanų rinkiniams;
- Grąžinimo garantija netaikoma fizinėje parduotuvėje įsigytiems kelialapiams, dovanų čekiams ir dovanų rinkiniams
Kiek laiko galioja kelialapis/dovanų čekis?
- Kiekvieno kelialapio/dovanų čekio aprašyme yra įrašytas jo galiojimo terminas, kuris skaičiuoti pradedamas nuo įsigijimo dienos. Ši informacija pateikiama ir ant paties kelialapio/dovanų čekio. Jeigu Jūsų kelialapyje/dovanų čekyje galiojimas nenurodytas, jį galite pasitikrinti puslapyje https://www.noriunoriunoriu.lt/lt/dovana.
Ar galima pratęsti kelialapio galiojimo laiką?
- Kelialapio galiojimo laiką galima pratęsti, tik jeigu tam neprieštarauja paslaugos teikėjas ir tik
tuomet jeigu Jūsų užklausimas gaunamas dar nepasibaigus kelialapio galiojimui.
- Dėl galimybės pratęsti kelialapio galiojimą, galite užpildyti užklausą savo paskyroje
(https://www.noriunoriunoriu.lt/lt/apie/pinigu-grazinimo-garantija)
arba išsiunčiant užklausą el.paštu [email protected]. Laiške nepamirškite nurodyti
kelialapio numerio. Į gautą užklausą atsakome ne vėliau nei per 3 darbo dienas. DĖMESIO!
Telefonu kelialapiai negali būti ir nėra pratęsiami.
- Pažymime, jog Bendrovė negali garantuoti ir negarantuoja, kad Jums kreipusis į Bendrovę bus
pratęstas kelialapio galiojimo terminas.
- Daugiatipiame kelialapyje, Dovanų čekyje nurodytas galiojimo terminas negali būti pratęstas ir
(arba) atnaujintas.
- Pasibaigus kelialapio galiojimui, pratęsimas negalimas, toks kelialapis laikomas negaliojančiu ir
yra anuliuojamas.
Kelialapį įsigijau su rezervacija. Kur turėčiau kreiptis, norint ją pakeisti / atšaukti?
- Dėl rezervacijos perkėlimo reikia susisiekti su paslaugos teikėju kelialapyje pateiktais kontaktais. Tai padaryti reikia likus ne mažiau nei kelialapio sąlygose nurodytam terminui iki numatyto atvykimo. Jei pastarasis terminas yra trumpesnis, paslaugos teikėjas gali nesutikti perkelti rezervacijos.
- Siekiant išvengti abejonių, akcentuojame ir pabrėžiame, kad rezervacija yra neatšaukiama. Atikus rezervaciją (tiek elektroninėje rezervacijų sistemoje, tiek ir kitu būdu) yra laikoma, kad pradėjote naudotis įsigyta paslauga.
Kelialapį įsigijau su rezervacija. Ar turiu papildomai susisiekti su paslaugos teikėju?
- Įsigijus kelialapį su rezervacija, susisiekti papildomai su paslaugos teikėju nebereikia, kadangi pirkimo metu pasirinkta atvykimo informacija perduodama į paslaugos teikėjo rezervacijų sistemą.
- Papildomai kreiptis reikia tuomet, jeigu vykstate su kūdikiais / vaikais / papildomais asmenimis ar augintiniais, kurių poilsis nėra numatytas pagal įsigytą kelialapį ar turite papildomų pageidavimų paslaugos teikėjui. Kreiptis turite tiesiogiai į paslaugos teikėją, kelialapyje pateiktais kontaktais.
Kaip galiu panaudoti NoriuNoriuNoriu suminės vertės dovanų čekį?
- DOVANŲ čekis keičiamas tik į „NoriuNoriuNoriu.lt“ poilsio kelialapius, kuriuos galite įsigyti NoriuNoriuNoriu.lt internetinėje svetainėje.
- Joks kitas paslaugos teikėjas, negali priimti NoriuNoriuNoriu dovanų čekio panaudojimui. Norėdami dovanų čekiu pasinaudoti pas pasirinkta paslaugos teikėją, būtina, panaudojant dovanų čekį, įsigyti pasirinkto paslaugos teikėjo kelialapį.
- Dovanų čekiu nėra galimybės įsigyti kito dovanų čekio.
- Vienu DOVANŲ čekiu galima mokėti tik vieną kartą.
- Jeigu mokama (kelialapio) suma yra mažesnė nei nurodyta DOVANŲ čekyje, pinigų likutis pirkėjui negrąžinamas.
- Jeigu mokama (kelialapio) suma yra didesnė nei nurodyta DOVANŲ čekyje, skirtumą turi sumokėti DOVANŲ čekio gavėjas.
- DOVANŲ čekis negrąžinamas ir nekeičiamas į pinigus.
Kaip galiu pasinaudoti turimu dovanų rinkiniu?
- Dovanų rinkinys gali būti keičiamas tik į tame rinkinyje esančius pasiūlymus.
- Dovanų rinkinių pasiūlymai gali keistis. Tikslų sąrašą rasite www.noriunoriunoriu.lt/dovana.
- Išsirinkus norimą pasiūlymą iš dovanų rinkinio sąrašo, turite rezervuoti paslaugos suteikimo laiką, tai galite padaryti paspaudus mygtuką „REZERVUOTI“, Jums bus suteikti paslaugos teikėjo kontaktai, kuriais susisiekus galėsite rezervuoti paslaugos suteikimo laiką. Rezervacijos metu, padiktuokite paslaugos teikėjui dovanų rinkinio kodą, o atvykus pateikite šį rinkinį registracijos metu.
- Paslaugos teikėjui rezervavus atvykimą pagal turimą dovanų rinkinį, šis dovanų rinkinys nebegali būti panaudojamas/rezervuojamas pas kitą paslaugos teikėją.
- Dovanų rinkinys nėra grąžinamas ir/ar keičiamas į pinigus.
Kas yra daugiatipis kelialapis?
- Bendrovė platina daugiatipius kelialapius ir daugiatipius dovanų čekius, kurie suteikia teisę gauti
paslaugų teikėjų teikiamas paslaugas. Tokiame kelialapyje, nurodyta paslauga yra rekomenduojama
paslauga. Šį kelialapį galima keisti į bet kurį kitą poilsio kelialapį, čia:
https://www.noriunoriunoriu.lt/lt/dovana.
- Dėmesio! Keitimo sąlyga galioja tik nerezervuotiems kelialapiams. Rezervavus paslaugos suteikimo laiką, kelialapis nebegali būti keičiamas.
- Kelialapyje nurodyta paslauga teikiama kai paslaugos teikėjui pateikiamas kelialapis ir gaunamas
rezervacijos patvirtinimas. Paslaugos teikėjo pareiga suteikti pasiūlyme nurodytą paslaugą atsiranda
tik nuo pasirinktos paslaugos rezervavimo pas konkretų paslaugos teikėją ir rezervacijos
patvirtinimo momento.
Kas yra vienatipis kelialapis?
- Bendrovė platina vienatipius riboto laiko galiojimo kelialapius, kurie suteikia teisę gauti tik Kelialapyje nurodyto paslaugų teikėjo teikiamas Kelialapyje nurodytas paslaugas. Toks kelialapis nėra keičiamas į kitus pasiūlymus. .
- Paslaugos teikėjo pareiga suteikti pasiūlyme nurodytą paslaugą atsiranda tik nuo kelialapyje nurodytos arba pasirinktos kitos galimos paslaugos rezervavimo pas konkretų paslaugos teikėją datos ir rezervacijos patvirtinimo momento.
Kaip galiu pasikeisti daugiatipį kelialapį?
- Jeigu Jūsų kelialapis yra daugiatipis, visą kelialapio galiojimo laikotarpį galėsite įsigytą kelialapį pasikeisti į tokios pačios, mažesnės (pinigų likutis pirkėjui negrąžinamas) ar didesnės (su priemoka pirkimo metu) sumos kelialapį.
- Dėmesio! Keitimo sąlyga galioja tik nerezervuotiems kelialapiams. Rezervavus paslaugos suteikimo laiką, kelialapis nebegali būti keičiamas.
- Keičiant turimą daugiatipinį kelialapį - galiojimas neprailgėja. Atsižvelgus į naujai pasirinkto kelialapio sąlygas, galiojimas gali sutrumpėti.
- Kelialapio keitimą galite atlikti čia: https://www.noriunoriunoriu.lt/lt/dovana. Įvedus kelialapio numerį ir savo el.paštą, pasirinkite „TĘSTI“, dešinėje pusėje pasirinkite „Rinktis pasiūlymą“, lange po užrašu „Išsirinkite pasiūlymą“ matysite galimus keitimo pasiūlymus. Išsirinkus pasiūlymą, pasirinkite mygtuką „KEISTI“. Jei pasiūlymas brangesnis, priemoką apmokėkite įprastai, pagal pasirinktą mokėjimo būdą (pinigų likutis pirkėjui negrąžinamas). Po apmokėjimo, nurodytu el.paštu Jums bus atsiųstas naujas kelialapis.
Ar mano kelialapis yra daugiatipis ar vienatipis?
- Kelialapio tipas yra nurodomas pasiūlymo aprašymuose, šalia pasiūlymo pavadinimo, prieš įsigijant kelialapį ir kelialapio tipas nurodytas jau įsigytame kelialapyje, kartu su kelialapio pasiūlymo pavadinimu (virš kelialapio numerio).
Kaip rezervuoti paslaugos suteikimo laiką?
- Rezervuoti paslaugos suteikimo laiką galite savitarnos puslapyje https://www.noriunoriunoriu.lt/lt/rezervacija - tik tuo atveju jeigu paslaugos teikėjas turi bendrą rezervacinę sistemą.
- Jeigu paslaugos teikėjas neturi bendros rezervacinės sistemos, rezervaciją atlikite susisiekę su paslaugos teikėju, kelialapyje nurodytais kontaktais.
Kokios yra apgyvendinimo sąlygos, atvykstant su vaikais ar daugiau asmenų, nei kad nurodyta kelialapyje?
- Sąlygas atvykimui su vaikais nustato kiekvienas paslaugos teikėjas individualiai. Jos pateiktos kiekviename „NoriuNoriuNoriu“ pasiūlyme, skiltyje „Sąlygos“.
Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?
- Prieš apmokėjimą, pažymėjus laukelį „Perka įmonė. Priėmimo - perdavimo aktas“ ir suvedus įmonės rekvizitus, po apmokėjimo, atskiru el. laišku Jums bus atsiųstas priėmimo - perdavimo aktas.
- Sąskaita faktūra gali būti išrašoma tik po faktinio paslaugos suteikimo. Sąskaitą faktūrą išrašo tik faktinis paslaugos suteikėjas. Jeigu Jums reikalinga sąskaita faktūrą - prašykite jos, atvykus pas paslaugos teikėją, registracijos metu.
- NoriuNoriuNoriu esame atsiskleidęs tarpininkas, pagal PVM įstatymo 11 straipsnio komentarą, sąskaitų faktūrų mes išrašyti negalime.
Ar galiu rezervuoti kelialapį ir apmokėti vėliau?
Išankstinės rezervacijos be apmokėjimo nėra atliekamos. Kelialapis Jums atsiunčiamas tik po atlikto apmokėjimo.
Atlikau mokėjimą, bet negavau užsakymo patvirtinimo, ką daryti?
- Užsakymo patvirtinimas Jums pristatomas el. paštu, kurį nurodėte prieš atliekant atsiskaitymą.
- Kai kuriuos laiškus el. pašto sistema priskiria prie „Šlamšto“ kategorijos (SPAM). Paieškokite laiško joje.
- Arba apsilankykite čia: https://www.noriunoriunoriu.lt/, dešinėje pusėje pasirinkus pilką žmogeliuko ikonėlę, prisijunkite arba užsiregistruokite, su el.paštu kuriuo atlikote pirkimą. Prisijungus, pasirinkite „Mano kelialapiai“, čia matysite visus savo įsigytus kelialapius, kurių apmokėjimui naudojote tą patį el.paštą.
- Jei pirkimo metu suklydote nurodydami savo el. pašto adresą, skambinkite mums telefonu +3706 300 7111 (I - VII 10:00 - 21:00; VI - VII 10:00 - 21:00) arba susisiekite su mumis el. paštu [email protected], nurodydami, užsakymo numerį, kurį galite matyti banko išraše “mokėjimo paskirtis”.
- Kelialapio galėjote negauti ir tokiu atveju, kai apmokėjimas įvyko, tačiau bankas mūsų sistemai nepateikė atsakymo dėl Jūsų mokėjimo ir kuponas nebuvo sugeneruotas. Tuomet turėtumėte atsiųsti banko pavedimo kopiją el. paštu [email protected], jei Jūsų mokėjimą bankas užfiksavo, mes sugeneruosime Jums kelialapį.
- Jei Kelialapis Jūsų el. pašto dėžutės nepasiekia per 24 val. būtina kreiptis į Bendrovės pagalbą el. paštu [email protected] arba telefonu +370 6 300 7111.
Ištryniau kelialapį, kaip galiu gauti pakartotinai?
- Apsilankykite čia: https://www.noriunoriunoriu.lt/, dešinėje pusėje pasirinkus pilką žmogeliuko ikonėlę, prisijunkite arba užsiregistruokite, su el.paštu kuriuo atlikote pirkimą. Prisijungus, pasirinkite „Mano kelialapiai“, čia matysite visus savo įsigytus kelialapius, kurių apmokėjimui naudojote tą patį el.paštą.
- Jeigu prisijungti/užsiregistruoti nepavyksta, skambinkite mums telefonu +3706 300 7111 (I - V 10:00 - 21:00; VI - VII 10:00 - 21:00) arba susisiekite su mumis el. paštu [email protected], nurodydami užsakymo arba kelialapio numerį.
Ar galiu rezervuoti kelis kambarius vienu pirkimu?
- Rezervuoti atskirų kambarių, vieno pirkimo metu galimybės nėra. Norėdami rezervuoti kelis kambarius vienu metu, galite įsigyti tiek kelialapių, kiek kambarių norite rezervuoti, be internetinės rezervacijos, o rezervaciją atlikti po apmokėjimo, čia: https://www.noriunoriunoriu.lt/rezervacija.
- Galite atlikti kelis atskirus mokėjimus, perkant ir rezervuojant po vieną kambarį.
Gavau nuolaidos kodą, bet negaliu jo panaudoti, kodėl?
- Nuolaidos kodas, kurį mes atsiunčiame el. paštu yra asmeninis ir susietas su Jūsų el. paštu. Todėl norėdami panaudoti turimą nuolaidos kodą apsilankykite čia: https://www.noriunoriunoriu.lt/, dešinėje pusėje pasirinkus pilką žmogeliuko ikonėlę, prisijunkite arba užsiregistruokite su el.paštu į kurį Jums buvo atsiųstas nuolaidos kodas. Atliekant pirkimą prisijungus, apmokėjimo puslapyje, pažymėkite varnelę „Aš turiu nuolaidos kodą“ ir apačioje pasirinkite, kurį nuolaidos kodą norite panaudoti.
Noriu atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos. Kaip tą padaryti?
- Atsisakyti naujienlaiškių visuomet galite paspaudus „Atsisakyti“ naujienlaiškio apačioje, dešinėje pusėje.
Jei kelialapis įsigytas su nuolaida ar ši informacija bus matoma ant kelialapio?
- Ne, nuolaidos kodo ar panaudoto dovanų čekio apmokėjimui suma, nėra nurodoma ant įsigyto kelialapio. Kelialapyje matoma įprasta pasiūlymo kaina. Kelialapis Jums visuomet atsiunčiamas dviem formatais: įprastas - kuriame matoma pasiūlymo kaina (jeigu kelialapis nerezervuotas), dovanų formato - kai kelialapyje nėra nurodoma pasiūlymo kaina.
Nupirkau kelialapį dovanai, kaip galiu įrašyti kas dovanoja ir kam?
- Dovanotojo ir dovanų gavėjo informaciją galite įrašyti tik atsispausdinus kelialapį. Adresatams įrašyti yra specialiai sukurta vieta.
Ar galima „NoriuNoriuNoriu“ kelialapius įsigyti fizinėje parduotuvėje?
Taip, mūsų kelialapis galite įsigyti ir fizinėse parduotuvėse:
PPC Akropolis Vilnius
- Adresas: Ozo g. 25, Vilnius
- Darbo valandos: I–VII 10–21 val.
PC Ozas
- Adresas: Ozo g. 18, Vilnius (1 a.)
- Darbo valandos: I–VII 10-21 val.
Šalia JYSK įėjimo (iš lauko pusės)
- Adresas: Žirmūnų g. 64, Vilnius
- Darbo valandos: I–VI 10–20 val., VII 10–19 val.
PPC Akropolis Kaunas
- Adresas: Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas
- Darbo valandos: I–VII 10–21 val.
PPC Akropolis Šiauliai
- Adresas: Aido g. 8, Šiauliai (2 a.)
- Darbo valandos: I–VII 10–21 val.